" Şunu asla unutma ! Hayatta en uygun vakit içinde bulunduğun vakittir . Çünkü ancak o zaman elimizden birşey gelebilir. Dün , elimizden uçup gitti. Yarın denen vakit gelir mi ? Bilemeyiz ! Hayatımızdaki en önemli kişi o an beraber olduğumuz kişidir. Hiçkimse bir başkasıyla bir daha görüşüp görüşemiyeceğini bilemez ve en önemli iş iyilik yapmaktır çünkü insan bu dünyaya yalnız iyilik yapmak için gönderilmiştir ."
"Anladım ki Allah, insanların ayrı ayrı yaşayıp sadece kendi ihtiyaçlarını temin etmeleri için değil ,bütün insanlığın bir olup hem kendilerinin hem de kardeşlerinin ihtiyacını temin için çalışmasını buyuruyor. Bu yüzden de onlara tek tek neye ihtiyaçlarını olduğunu bildirmez. Allah, insanların birlik ve beraberlik içinde yaşamasını ister ve bunun içinde her birine muhtaç olduğu şeyi bildirir.."