sevda

sevda
@svd__2
Ôzdemir Asaf dediği gibi "sende gördüğümü görecekler diye ödüm kopuyor."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"çok iyim diyorsun hep" koca bir yalan değil mi?
Hiç sahip olmadığınız bir sevgiyi özlediniz mi?
acelem yok benim, biliyorsun bir gün sana dünyada dayanilacak tek şeyin sevgi olduğunu öğreteceğim
Yüreğine ,acı korkusunun acının kendisinden de kötü bişey olduğunu söyle