SVS 3
10/10
·574 syf.··
Beğendi
·
2026 16. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 06 Mayıs 2026 15:16
Evet kalbimi parambarça eden kitabı sonunda bittirdim.Son bir kitabımız kaldı ve ciddi anlamda korkuyorum dördüncü kitaptan.Bu kitapta yaşana hiç bir şey kolay değildi.Hala Karun’un nasıl affettiğini anlamıyorum.Bigenin yaptığı şeyler çok kırıcıydı ama bir şey diyemiyorum çünkü bilmeden yaptı.Karun ve Bigenin ilişkisi çok garip ama yürüyor.Aşk her şeyi effetirirmiş demek ki.Duha ve Kademe bayılıyorum hem çok tatlılar hemde çok komik.Kitap ne kadar kırıcı üzücü olsada asla komiklik eksik olmuyor,bu yüzden bu seriyi direk bu yönden çok seviyorum.Dördüncü kitapta büyük olaylar olacağı kesin,sondaki alıntıdan zaten anlayabiliyoruz ve çok heyecanlıyım hemen okumaya başlayacağım. Ve ayrıca seriyi okuyun okutturun çok güzel bence :)))
Duygu ve Düşünce
Saka ve Sanrı 3Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20251,090 okunma
Kusursuz bir kaos okumak ister misiniz?!
9/10
·576 syf.··
Beğendi
·
2025 42. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 17 Aralık 2025 21:50
2 gün düşünüp taşındıktan sonra gelen o inceleme... Wattpadde benim mizahıma göre ilk ağır ya da dram sahneleri çok olan kurgu SVS olmuştu. Okuduğum kurguları elimde canlı-canlı yeniden okumak muazzam bir his. 1.kitaptan sonra gelgelelim 2.kitaba... Bu kitapta olaylar o kadar çok ki, hepsini analiz etmeye kalkışsam, en az 20 sayfa garanti, yani o kadar aksiyona, atışmalara, yanlış anlaşılmalara, yeni karakterlere, yeni karakterlerle birlikte gelen yine çok ağır travmalara doymak mümkün. Kitap 576 sayfa, 15 bölüm, 1 bölüm max 54, min 18 sayfa, bölümlerin başlanğıçlarındaki altıntılar bölümleri güzel özetliyor. 1.kitaba göre daha akıcı, dialoglar çok, hem sözlü atışmalar, hem gerçek atışmalar, hem de aksiyon bol olduğundan kitap hiç durmuyor, akıyor, hele ki 5-6 bölümden sonrası daha akıcı. Sonuncu bölümler çok çabuk okunuyordu, sadece karakterlerin travmalarıyla ilgili, flashback sahneleri hazm edilmesi ağır sahnelerdi, o yüzden de o sahneleri yavaş-yavaş okuyordum. Gelelim karakterlere. Kitapta o kadar çelişkili, toxic diyebileceğimiz olaylar var ki, bence, bu kitabı seven okurlar da, sevemeyen, ya da ikilemde kalan, ortalama diyerek kabul eden okurların bu kadar çok olmasının sebebi bu. Ben şahsen seven taraftayım. Bunu göze alarak okumanızı tavsiye ederim! 2.kitabın 200-300 sayfalarından itibaren güzel karakter gelişimleri görüyoruz, bu sadece ana karakterlerde değil, yan karakterlerde de görebiliyoruz, bu detayı beğendim. Olay örgüsünü, yeni karakterleri, onlarla birlikte gelen aksiyon sahnelerini, sırları, Bige ve Karunun bu kadar olaya rağmen birbirlerine geç de olsa, açılmalarını, birbirleriyle eğlenebilmelerini, söylemeden bile hissettirebilmelerini, yavaş-yavaş da olsa, gerçeklerin ortaya çıktığı sahneleri, Kadem ve Bigenin şirret ve muazzam ötesi kardeşliğini,
Saka ve Sanrı 2Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20251,642 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Saka Ve Sanrı 3
10/10
·576 syf.··
Beğendi
·
2025 71. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 29 Kasım 2025 22:51
"𝐁𝐞𝐥𝐤𝐢 𝐝𝐨ğ𝐫𝐮 ş𝐞𝐤𝐢𝐥𝐝𝐞 𝐬𝐞𝐯𝐞𝐦𝐞𝐝𝐢𝐦 𝐚𝐦𝐚 𝐬𝐞𝐧𝐢 𝐬𝐞𝐯𝐦𝐢ş𝐭𝐢𝐦." Beni bilen biri en sevdiğim serinin SVS olduğunu bilir. Artık kaç kere okudum bilmiyorum ama her okuduğumda bu kitaba aşırı yükseliyorum Spoiler vermeden 3. kitabın yorum ve konusuna geçelim Bige kendini bir olay sonucunda 383 gün boyunca ö*lü göstererek, yurt dışında kafa tatili yaparak herkesten ve her şeyden uzaklaşır. Ardında bıraktığı yıkıma dönüp bir kere bile bakmaz Karun ise her gece Bige'nin mezarında sabahlayan, mental olarak çöküşte, yaşayan bir ölüden farkısız 383 gün geçiriyor. O zaman anlıyor ki onu ayakta tutanın Bige olduğunu Kitabın başından sonuna kadar resmen bir hüzün, dram kargaşası yaşadım. Karun'un ne kadar haklı bir sebebi olsa da sen herkese diz çöktüren Bölge Liderisin elbet bir yolunu bulur Bige'yi bu şekilde yaralamazdın ki sende bu yaptığında dolayı mahf olmazdın Her sayfada ağlama komasına girdim. Özellikle bir sahne var ki Karun'un "Gurur, öldü mü karım?" demesi aklımdan çıkmıyor Koskoca adam öyle böyle yıkılmadı. Bir yerden sonra Bige'ye hak veriyordum çünkü Karun'un neden böyle bir şey yaptığını bilmiyordu ve çook sonradan öğrendi ama bu yaptıklarını değiştirmiyor maalesef 12 gün boyunca Karun'un aklıyla oynaması, adamı iyice deli konumuna getirmesi aşırı korkunçtu Karun'un yerinde olsam nasıl affederdim bilmiyorum Gelelim Duha'ya... Karun'la aralarında bir düşmanlıkta olsa aslında birbirleri için her şeyi yapabilecek potansiyelleri varken Duha'nın böyle bir planla Karun'u yıkmasını beklemezdim. Adam her gece senin yanında her şeyi unutmak için, içip içip mezarlığa gidişine nasıl göz yumdun ki Sonra gerçekler ortaya çıkınca, Karun tabi senin yüzüne bakmaz sende kudurursun Özellikle Duha'nın her Karun'u kıskandığında baygınlık geçirmesi beni aşırı güldürdü Genel olarak 3.
1000Kitap
Saka ve Sanrı 3Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20251,090 okunma
SVS (Saka Ve Sanrı) İnceleme
9/10
·576 syf.··
Beğendi
·
2025 17. kitabı
Bugün yazdığım ikinci incelemee. Uzun süredir ne yazık ki yoğun bir hayat geçirdiğim için bu uygulamaya da pek giremedim. Okuduğum kitapları inceleyemedim için de size paylaşamadım. Her neyse olayı pek de uzatmadan başlayalım. Bu arada merhabaaa! Maral'a aşık biriyim. Hani kitaplarını ayrı bir aşığım, ona bir ayrı aşığım her yerden takip ediyorum da. Maviş benim için değerli. Tabii birçok kitabını okumadım ama birkaç tanesini okudum. Sarkaç sayesinde SVS'yi tanıdım. Ve evet yeni okurum. Yani bir yıl geçti. Her neyse konuyu saptırmadan devamkeee. İlk olarak iki ana karakterimiz hakkında konuşmak isterim. Bige karakteri: Bige'yi seviyorum. Ama iki konu hakkında Bige'den nefret ediyorum. 1 konu bencilliği. Hani bazenleri bir insan bu kadar mı bencil olur diyerek kitabı okuyorum. İkinci, Farah'ı küçümsemesinden nefret ediyorum. Hani biliyorum egosu tavan. Ama bir davete katıldı mı hani orada eğer Farah varsa maviş Bige'yi orada sanki daha üstün çıkarmak istiyormuş gibi yazıyor. Tabii bunlar da yetmezmiş gibi TikTok editlerinde her iki kadın da karşılaştırılıyor. Ve hep Bige'nin daha güçlü olduğunu söylüyorlar. Ben öyle düşünmüyorum ama her ne olursa olsun kusursuz kul olmaz diyorum. Karun'a geçelim. Biri galiba bunu yaydı bilmiyorum ama maviş'in de Karun'dan nefret ettiğini söylemiş biri. Bu konuda bilgisi olan biri yorumda yazsın istiyorum çünkü bu konu hakkında pek bilgim yok. Lakin ben Karun'u Bige'den bile daha çok seviyorum. Kendi düşüncem olarak söylüyorum ki Bige yatıp kalksın Karun'a dua etsin. Birçok kişi Gurur'la Bige'nin olmasını istiyor. Ama eğer Bige Karun'a yaşattıklarını Gurur'a yaşatsa şimdi yaşamazdı. Hani ben burada bir kadının küçümsemiyorum. Sadece gerçekleri konuşuyorum çünkü Gurur'un Ne kadar deli olduğunu bence bir çoğunuz biliyordur. Her ne
Saka ve Sanrı 3Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20251,090 okunma
10/10
·608 syf.··
2025 32. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 10 Temmuz 2025 15:06
Evett her şeyiyle mükemmel bir serinin son kitabını da bitirmis bulunmaktayım... Yani ne desem bilemiyorum bu seri beni öyle bir icine cekti kii, Maral'ın başka kitaplarını da okudum Svs, yaralasar, otanazi okulu ama hicbiri bende bu kadar etki bırakmamıştı. Eğer okumadıysanız kesinlikle zaman kaybetmeden başlayın, fantastik olması sizi korkutmasın çünkü anlaması güç bir anlatımı yok. Açıkçası benim için serinin en iyi kitabı oldu, Elzem'in güçlü karakterini, baskınlığını ve iç dünyasını daha iyi anlayabildiğimiz için kendimi ona bu kitap daha yakın hissettim. Hoşuma giden bir yönü de ilk kitaptan itibaren kraliçe ruhunu ve asaletini hiç bozmamış olması oslskowksldpsşz Benim için güçlü kadın karakter tanımının açıklaması gibi bu kadın resmenn SPOİLER Kitapta sevmediğim birkaç nokta var, mesela son bölümlere doğru, daha doğrusu Elzem kader sarmalından çıktıktan sonra Savcı'ya ayrı bir tavır koyuyor ve iki yıl boyunca Savcı'dan köşe bucak kaçıyor. İki ay demiyorum, iki yıl??? Bana biraz anlamsız geldi açıkçası. Yani tamam Savcı Afra'yı Ölüler Diyarı'ndan getirdi, Afra bir şekilde Itır'ın ölmesine sebep oldu ama Elzem de boş durmuyor ki, gidip bütün kardeşlerinin gözü önünde Afra'nın boğazını kestin be kadın. Bence affetmemesi gereken taraf Savcı olmalıydı. Elzem iki yıl boşu boşuna tavır koydu diye düsünüyorum. Onun dışında 3. kitaptaki Kral Hazer'i tekrar görmek isterdim, yani neden bilmiyorum ama bazı sayfaları onun ismini belki görürüm kafasıyla çevirdim doğrusu. Saçma gelebilir ama Elzem'e biraz daha aşık olup peşinden koştuğunu falan görmek isterdim. Olmalarını istediğim için değil tabii ama bence sahnesi olmalıydı. Bahoz karakterine bayıldım. Keşke Elzem ile olan derin bağları biraz daha ince işlenseydi dedim açıkçası. O kadar yaşadıklarından sonra sadece bir
Medusa'nın Ölü Kumları 4Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 2025842 okunma
Saka ve Sanrı 2: Dikkat spoiler içerir
10/10
·576 syf.··
Beğendi
·
2025 23. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 06 Mayıs 2025 12:44
Saka ve Sanrının incelemesiyle geldim sonunda. Kitap aslında birinci kitabı seven biri için bir günde bile bitirilebilecek bir kitaptı ama erkenden vedalaşmak istemedim kendisiyle. Şimdiden üçüncü kitabı beklemeye başladım bile, bu seriye hastasıyım ama gelin şimdi incelemeye geçelim: 1)Birinci kitap zaten Carlosun Bige için hazırladığı planla bitmişti o yüzden başından itibaren çok akıcı devam etti. 1. Kitabın ilk sayfalarında yaşadığım sıkıntı hissini yaşamadım bu sefer. 2) Carlosun Bige için hazırladığı plan, Bige'nin tepkileri Karunu kaçırması, Karun'un onu kurtarması vs iyiydi ama ikinci kitap bitti hala Bige'nin o siyah tokayı neden çıkarmadığını (gerçi toka konusunda bazı sezdirmeler yapıldı ama bana yetmedi) Annesini kimin nasıl öldürdüğünü öğrenemedik ve bence en önemlisi, Karun gibi gerçekten dünyayı ayaklar altına serebilecek gücü olan adamın, ilk kitabın başında Bige ile her şeyi öğrenmek isteyip, dosya hazırlattığı halde öğrenmemesi beni çıldırtıyor arkadaşlar..2-) Bige'nin Carlosu öldürürken Gazeli öldürtmemesi ya da Karun'un Bige Fransadayken Gazeli elinden kaçırıp onca ay bulamaması... Üstelik Gazelin hikayesi, nefreti Carlosla olan işbirliği o kadar işlenmedi.. Gazel kapalı kutu.. 3)Kademin Uğur'un hala o patlamadan nasıl kurtulduğunu bilemiyoruz..(Sanırım ilk kitapta Bige'nin babası Kademi evine davet ediyordu. Orada Kadem Asım Bey'e anlatmış olabilir ama ilahi bakış açısıyla verilmedi..) Bu konuda Kademin Bigeye bir kırgınlığı var, onda da Kadem haklı. 4) Rengin meselesi.. Ben bir okur olarak Karun-Rengin-Duha yüzleşmesi ve Renginin intiharını Karundan bir paragrafta olsa okumak isterdim. 5) Bu maddeyle sosyal medyada çok önemli bir ikileme geliyoruz sevgili dostlarım. Bu hikayede kim daha masum kim daha suçlu? Karun mu? Bige mi? Ben bu konuda
Saka ve Sanrı 2Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20251,642 okunma