Esma

Esma
𝑬sma’dan

Esma

, bir kitap okudu
Puan vermedi·544 syf.··
26 günde okudu
·
2025 5. kitabı
Loresima
8.7/10 · 5,6bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Okurluğuma yardım…
Lâl Sarca’nın güncesinden… 15.07.2005 Kendimi hiç bir zaman affedemiyorum. annemi affedebiliyorum, babamı bile affedebiliyorum ama kendimi hiç bir zaman affedemiyorum çünkü güçsüzüm, yaşım kaç olursa olsun. Biliyorum, şuan bu evin içinde olan diğerleri benim yerimde olsaydı kardeşini kurtarırdı, ben kurtaramadım. Kendi ellerimle onu karanlığa gömdüm, karanlığa gömdüğüm yeri bile unuttum. Konuşamadım, çığlık atamadım, ölmek istedim, ölemedim. Öğrendim,Işık kardeşini kurtarabilmiş,ben kurtaramadım; güç bana hiç uğramadı.
Lâl Sarca’nın güncesinden… 06.03.2025 Günlüğümün ilk sayfasını yazıyorum. Adımı Lâl koydular, dilsiz demekmiş. Konuşamıyorum. İnsanlar konuşamıyorum diye beni anlamıyorlar. Onun dışında. Adını Yankı koydular ama o adının Yankı olmadığını söylüyor. Herkes konuşamıyorum diye üstüme gelirken o beni arkasına alıyor ve benimle karşılık beklemeden konuşuyor. Kavgacı biri olduğumu söylüyorlar, o beni savunuyor. Derdimi anlatamıyorum, bağlamıyorum, kendimi savunamıyorum. Yankı ben ne söylemek istiyorsam onu söylüyor. Elime bit fotoğraf makinesi verdi. Dedi ki, “Senin sesin fotoğrafların olsun. Her duygunu fotoğraflarınla ver. Ne demek istediğini anlamadım ama büyüdükçe anlayacağım, bunu biliyorum. Yaz, dediler yazdım. Ve ben günlüğümün ilk sayfasına seni yazdım, sen kimi yazdın Yankı?
Özledim seni… özledim seni… Bir nefes gibi, özledim seni…