Esma

Esma
𝑬sma’dan
Okurluğuma yardım😞
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
OKULA GELDİM ENAYİ GİBİ
Ateşpare okuyalıım
“Ben büyüyünce bütün çocuklarım babalarını kurtarmak için doktor olacağım” dedi kısık sesle. “O zaman hiçbir baba ölmez.” Murathan gözlerini karşısındaki manzaradan ayırmadı. Aklının bir köşesine kazıdı. “Ben de asker olacağım,” dedi mırıldandı. “Herkesi korumak için ben de babalarımız gibi asker olacağım.” “Ya o zaman sende ölürsen?” “Askerler ölmez, şehit olur” dedi Murathan sertçe.
“Ateş birinin beni öldüreceğini söylüyosun ve biz dans ediyoruz” Bu çok seksiydi! “Öyle bebeğim, her dansımızı kazanacağız” “Dans bir yarış değildir” “Eğer Ateş ve Ateşpare dans ediyorsa dans bir yarıştır”