Her okuduğum kitabında daha üste çıkamaz diyorum ama başarıyor. Hikaye o kadar gerçek ki o acıları kaybolmuşluğu çaresizliği en sonuna kadar hissettim. Kristın hannah severek okuduğum ve okumaya devam edeceğim bir yazar ama sanırım beni en çok etkileyen kitabı olarak bunu seçeceğim. Her sayfasında jolene'nın yanında olmak ve ona sarılmak istedim,her sayfasını gözlerim dolu dolu okudum hikayenin bağlandığı yerse beni çok mutlu etti. Michael ve jolene'nın çok güzel giden bir evlilikleri varken babasının ölümünden sonra jolenedan uzaklaşmasıyla onu artık sevmediğini düşünmesi ama gerçek sevgisini onu kaybetme ihtimali olduğunda anlaması çoğumuzun hayatından bir kesit gibi, jolene ve tami' nin arkadaşlığı birbirlerine bu kadar bağlı sevgi dolu olmaları, betsy'nin ergenlik ve arkadaşları tarafından dışlanmasıyla annesine davranışları, lulu'nun hiçbir şeyi anlamamasına rağmen yaşadıkları beni en çok etkileyen olaylardandı. Bu kadar güçlü ve kimseden yardım almayacak bir karakterin yardıma muhtaç kalmasının nasıl bir hikaye olacağını merakla okudum ve beni fazlasıyla tatmin etti. Sonlara doğru Michael'ın joleneya karşı davranışları ve güveni insanın içine su serpiyor.Ayrıca kitapta en çok etkilendiğim kısım Michael'ın onu zorla mahkemeye götürmesi ve ona ne yaşadığını başkasının hikayesiyle göstermesi bir diğeri ise tami'nin mektubu. Bu kitap benim için her zaman favori olacak sanırım. Hoşçakal uçan kız...