swaydarc

Reklam
+Beni ben yapan nedir? -Yapmayı seçtiğin şeydir. Hayatını nasıl yaşadığındır.
görmediğimiz bir şeyi özleyebilir miyiz?
Bazı kişiler insanın hiç görmediği şeyleri özlemeyeceğni düşünüyor ama bence özleyebilir.
Duygu ve Düşünce

swaydarc

, bir kitap okudu
7/10
·360 syf.··
23 günde okudu
·
2025 4. kitabı
Anne Frank
8.7/10 · 8,9bin okunma