Sinem

Acı nedir sanki? Sonsuz da olsa, korkutmaz beni. Şimdi korkmuyorum ya, eskiden korkardım... Şu anda ve her zaman "varım" diyebilmek için dünyanın bütün acılarına göğüs gerebileceğimi sanıyorum... Güneşi görüyorum, görmesem de varlığını biliyorum. Güneşin varlığını bilmek bile yaşamaktır.
Sayfa 543·Kitabı okuyor
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öcü ne yapayım ben, canavarlar cehenneme gidecekmiş; cehennem, yaptıkları kötülüğü, mahvettikleri yaşamı geri getirebilir mi? Kimsenin acı duymasını istediğim yok artık, büyük bağışlama için bağrımı açmaya hazırım.
Sayfa 253·Kitabı okuyor
1000Kitap
Bence insanların birbirlerini tanımaları için en iyi zaman ayrılmalarına yakın zamandır.
Sayfa 237·Kitabı okuyor
1000Kitap
Aklın aşağılık saydığında yürek çoğu zaman güzellik buluyor. Kötü olan yanı, güzelliğin yalnız korkunç değil aynı zamanda gizemli oluşu...
Sayfa 106·Kitabı okuyor
Yürüyorum ama çirkefe, rezilliğe mi yoksa aydınlığa, sevince mi gittiğimi bilmiyorum.
Sayfa 105·Kitabı okuyor