Acı nedir sanki? Sonsuz da olsa, korkutmaz beni. Şimdi korkmuyorum ya, eskiden korkardım... Şu anda ve her zaman "varım" diyebilmek için dünyanın bütün acılarına göğüs gerebileceğimi sanıyorum... Güneşi görüyorum, görmesem de varlığını biliyorum. Güneşin varlığını bilmek bile yaşamaktır.
Öcü ne yapayım ben, canavarlar cehenneme gidecekmiş; cehennem, yaptıkları kötülüğü, mahvettikleri yaşamı geri getirebilir mi? Kimsenin acı duymasını istediğim yok artık, büyük bağışlama için bağrımı açmaya hazırım.