şeyma

Kalbime küçük ve hasta bir çocuğa bakar gibi bakıyorum; her arzusunu yerine getiriyorum.Bunu başkalarına söyleme; bundan dolayı beni ayıplayacak insanlar çıkabilir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

şeyma

, bir kitap okudu
Puan vermedi·592 syf.·
3 günde okudu
·
2021 47. kitabı
Murathan Mungan
9/10 · 1.958 okunma
"yaşlılığın iyi yanı bu," diyor. " Kimsenin gözüne batmıyorsun artık.Kimse iş buyurmuyor sana. Bir şey ummuyor. Kimsenin rakibi değilsin.Kimse seni kendi varlığı için bir tehlike saymıyor."
"Öyle ya da böyle hepimiz şu yerküreye atılmış varlıklarız" diyordu.
"Şairlerin ortalığa hakim olacağı saatler herkesin uyuduğu saatlerdir." derdi.