şeyma

Hakkaniyet sadece sonucu değil, süreci ve bağlamı da hesaba katmayı gerektirir.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Sadece beyniyle değil gönlüyle de öğretmenlik yapan bir insan olduğunu şimdi görebiliyorum."
İnsan yaşamının ilk temel alanı varoluş, ikincisi de bilgidir dedik. Şimdi üçüncüsüne gelmek istiyorum . Yaşamın üçüncü temel alanı eylemdir davranıştır ve bunu inceleyen alanın adı etiktir.
Çocukları günahkar ve potansiyel suçlu olarak görmeye devam ettirdiğimiz sürece eğitimcinin asık ve yargılayıcı yüzü çocuğun karşısında dikilmeye devam edecektir.
Ne muhteşem bir gücün olduğunu aklın hiç bilmeyecek Bu dünyadanetkin hiç bitmeyecek sürecek,sürecek,sürecek