İnsan yaşamının ilk temel alanı varoluş, ikincisi de bilgidir dedik. Şimdi üçüncüsüne gelmek istiyorum . Yaşamın üçüncü temel alanı eylemdir davranıştır ve bunu inceleyen alanın adı etiktir.
Çocukları günahkar ve potansiyel suçlu olarak görmeye devam ettirdiğimiz sürece eğitimcinin asık ve yargılayıcı yüzü çocuğun karşısında dikilmeye devam edecektir.