şeyma

Mustafa İnan bu sarsıntılı dönemin ilk kahramanların­dandır," dedi profesör, "Bu yüzden sık sık, ‘Biz ziyan olmuş bir nesle mensubuz,’ diyordu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan ters talihi için olsa olsa bir ‘Şikâyetname’ yazardı, o kadar.
Sınıfta herkesi güldürü­yordu; yeni bir ‘kuş’ tipiydi, hayata dönüktü. Oysa hayat as­lında onun için baş ağrıları, kramplar ve halsizliklerle doluydu.
"Şu iki milleti aynı bayrak altında toplayabilseydik, belki biz de bilim savaşında bazı topraklan ele geçi­rebilirdik."
İyi bir hayat hikâyesi yazmak, bir hayat yaşamak kadar zordur.