selda selda

selda selda
Hayat akan bir sudur...
Bu fani dünya için beklentiye giren kalbime kırgınım.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gökyüzünü öpmek isterdim Ömür Hanım, gözlerimle değil dudaklarımla. Yoruldum bulutları kirpiklerimde taşımaktan.#şükrüerbaş