Az bilinen bir isim, kendisini bir podcast kanalinda dinledim ve hemen ted konusmasini da dinledim. Iki kitabini edindim. Kisa ve oz, yeni dogan bir kiz cocuguna hayati boyunca esitlik algisini nasil asilamamiz gerektigini konu edinmis. Modern zaman icin bir solukta okunacak her annenin ve BABANIN kitapliginda edinmesi gereken bir farkindalik mektubu. Cinsiyet esitligi meselesi cok derin, yapilan yanlislar veya kullanilan sozcukler bir o kadar basit. Gunluk hayattaki basit secimler biraz degistirilse, kizlarimiz ve erkeklerimizde bir o kadar esit olduklarina inanacak.
Kizanlar olacaktir , kadin ve erkek esit mi?
Sunun ayrimini yapmak gerek, kadin ve erkek farkli yaradilistir, fakat birbirlerini tamamlarlar ve urerler. Dunyanin devamini getirirler. Dunyada ise birtakim kurallar konur yine insanlar tarafindan. Duzeni saglar, sukuneti saglar, iste bu kurallar butun insanligi esit kilar. Madem oyle neden esitlik hala cinsiyetler arasinda bir tartisma konusu yahu? Ayni isi yapan kadin ve erkek ve kadin daha az maas alir... gibi. Okuyun arkadaslar, okutun. Cocuklara ogretin, herkese ogretin. Umit var, aydinlik geleceklere...