Mutluluk
Ben yörük şivemle efendim izah etmeye çalışen. Beğenen alır gider yörür, beğenmeyen goyar gaçar :)) Yaşadığını zannediyor mesela bir çoğumuz demi, iresim paylaşmalar, yok efem çiçekler tatlı tatlı ayıcıklar filan abey kendinizi gandırmeyin yani tabikine at resim böcek filan ama olay şöyle bilim böyle deyo yani. Yaşam piramidi diye bir şey var. Barınma,yime içme, aidiyet saygınlık görme falan. Hayır yani biz daha bu fani dünyada hele şu güzel mübarek ülkede geçinmeyi başaramadık elin gavuru senin benim gidemediğim karadeniz yaylasına, Antalyasına yok peri bacalarına gidiyo, sende burdan Öksüz Filistine destek vermeye çalışıyon filan. Öyle olmuyor işte. Sen oku kitapları, araştır geliş evlat yetiştir nebileyim boş durma boş versen ağlamayı filan malayani, bişey bırak arkandan yorum bırak katmadeğer üret. vakıf kur etkinlik yap hayal kur, hedef belirle. mesela bu sene kendin için ne kadar büyüceksin % kaç? yani ne katcaksın kendine, Dil öğren,matematikte bir konu öğren bir enstrüman çal. yıkılıyor google bişeyler yap. E sen ayranım dökülmesin keyfimde bozulmasın öylemi. Bence her geçen gün kendime diyorum önce ben bunları iyiye gitmemiz lazım. Ben yazcam böyle arada tartışalım. Acının kralını gör nedir yani öyle pes etmek yok
Düşünceli biriyim yerine göre ,iyi biriyim yerine göre ,bazen de kötü biriyim ve o da tabikine yerine göre.