"Gitmeyin, gitmeyin. Gidecekseniz her biriniz ayrı ayrı söyleyin, nereye gidiyorsunuz, ne yapacaksınız Yerimi bulamadım. Siz olmazsanız, kim olduğumu da bulamayacağım. Bir insan yakasına taktığı kimlik kartlarıyla var olamaz. Onu tanıyan, yaşadığına tanıklık eden başkaları var oldukça vardır. Hepimiz birbirimizin varlık tanığıyız. Gitmeyin..."
Kimliğim özlemlerimde, yapmak istediklerimde, her gün verdiğim uğraşta, yürüyüşümde, gülüşümde, rüyalarımda. Bütün bunlar öylesine özel ki, nasıl söylerim size böyle ayaküstü, yüzünüzü bile görmeden.