Kaç kere söyledim: Evlenmek nene gerek iki gözüm, neyin eksik diye... İyi bir yerin, paran, pulun var. Ne diye bir fettanın şımarıklığı uğruna bunları gözden çıkarıyorsun!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Baş sallayıp: "Yıllar ne çabuk geçiyor..." demekten başka çare yok. Bu kez yeni bir soru karşınıza dikiliveriyor: "Peki ama, geçen yıllar, ömrün en iyi yılları ne olacak?.. Yaşadın mı, yoksa yalnızca yaşadığını mı sandın?.." İçinizdeki ses: "Bak, çevrende her şey nasıl gittikçe soğuyor..." demektedir. Umutsuzluk; yalnızlık içinde yıllar geçecek; sarsak ihtiyarlık bastonuna dayanarak karşınıza dikilecek. Her şey hüzüne, kedere bürünecek...
Gaius hiç hukuk okulunda börek yüzünden isyan çıkarmış mıydı? Vanya gibi aşık olmuş muydu Gaius Onun gibi davalara bakabilir miydi?
"Gaius gerçekten bir ölümlüdür, onun ölmesi doğal; ya ben Vanya, İvan İlyiç, ben başkayım... Bütün duygularımla, düşüncelerimle başkayım ben. Benim ölmek zorunda olmam, akıl alır gibi değil. Dehşet bir şey bu!" diye düşünüyordu İvan İlyiç.
"Benim de Gaius gibi ölmem gerekseydi eğer ben bunu bilirdim. İçimden gelen bir ses bunu söylerdi bana.