Veronika Ölmek İstiyor
Tıpkı profilimdeki duvar kağıdının açıklaması gibi bi eser. ''Ya deliler haklıysa!'' Günümüzde insanlar kurallara göre yaşamaktadır. Bunları çiğnerseniz ya cezalandırılırsınız ya da deli yaftası yapıştırırlar. Ama yazar özgürlüğü o kadar güzel yansıtmış ki insanlar kurallar ile delilik arasında ince bir çizgide yaşadığını adeta nakış nakış işlemiş..
Kendi yaşadığım bölgede bunun binlercesini sayabilirim mesela şort giydiğim için, bankta otururken şarkı mırıldandığım için deli, sapık, saygısız vs. yaftalar kolaylıkla yapıştırılıyor insanların üzerine buralarda.
Ez cümle İnsanın ruhunun dizginlerini elinde tutması, ölümü beklerken bile bunu keyif alarak yapması özgürlüğün doruklarına çıkmaktan başka ne olabilirdi ki...
RAB Tanrı Adem'e, ''Neredesin?'' diye seslendi.
Adem, ''Bahçede sesini duyunca korktum. Çünkü çıplaktım, bu yüzden gizlendim,'' dedi.
RAB Tanrı, ''Çıplak olduğunu sana kim söyledi?'' diye sordu. ''Sana meyvesini yeme dediğim ağaçtan mı yedin?''
Adem, ''Yanıma koyduğun kadın ağacın meyvesini bana verdi, ben de yedim,'' diye yanıtladı.
(Eski Ahit ''Yaratılış'', 3:9-10, 3:11, 3:12