Kitap çok duygusal. Evcil bir hayvanınız varsa duygu katsayınız bi hayli artabiliyor.
Bu eserde şahsımca yorumlayacağım tek şey dünya üzerine gelen en vahşi yaratığın insanoğlu olduğunun bir çok kez şahidi olmama rağmen bir kez daha yüzümüze vurulmasıyla karşı karşıya kalmaktayız…
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitap gayet akıcı kısa ve öz bir hikayeden oluşuyor. Yer yer pandemi zamanındaki yaşadıklarınızdan kendinize mutlaka pay çıkarabilirsiniz.
Bende böyle bir durumda insanların eğitim, tıbbi müdahale, kaos ve kargaşa esnasında nasıl davranılması gerektiği konularında yeterli eğitim, pratik ve teorik öğretileri kazanmamız kanaati uyandırdı..