Ben biliyordum zaten Ama bilmemek istedim.Bilmezden gelmek bazen en iyisi.Bilmemeyi istiyorsun çünkü.Öyle olmamasını istiyorsun.Gerçeğin öyle olmamasını.Ama elinden bir şey gelmiyor.Kendi gerçeğini yaratıyorsun sonra,o gerçeğe öyle bir sarılıyorsun ki seninle beraber herkes inanıyor.
Benim senelerim Çiğdem yanımda olsaydı nasıl olurdu diye düşünerek geçti...Bir köy okulunun iki öğretmeniyiz.Kerpiçten bir evimiz var.Okuldan eve gelince sobamızı yakıyoruz.Sobanın üstüne koyuyoruz çaydanlığı.Tıs tıs ses geliyor çaydanlıktan...