Talha Dökmez

Valla aldım başıma belayı. Yok bi susabilsem ne güzel olacak.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Talha Dökmez

, bir kitap okudu
8/10
·144 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2020 82. kitabı
Aziz Nesin
8.5/10 · 1.880 okunma
Ölüm en güzel mühür. Onunla anlamlı bu saçma ömür...
Hayat bazen yaşam kadar anlamsız ve ölüm kadar anlamlı. Bazen bir şeyler nedensiz ve bunun akabinde sonuçsuz kalıverir. Yaşam dediğimiz şey aslında hiçte sanıldığı kadar neşeli değil. Kötülük insanın içinde. İçimizde beslediğimiz o körpe canlı bir gün karga olacak. Ama bu körpe farklı. Daha büyümeden başladı ciğerimizi yemeye. Her sabah taze ve ümitli uyansak da, akşama ne ciğer kalıyor ne ümit. Beş paralık ciğerler bile tatsız olmasına rağmen tüketilip gidiyor. Bu hayat, bu yaşam aslında masum değil, Aksine zalim bir girdap gibi gerçekte. Her debelenmede bir adım daha çekiyor seni içine. Ümit fakirin değil insanların illeti. Tam bir illet bu istenç. Yaşama istenci. İstiyoruz sürekli aç bir it gibi. Hayattan tüm beklentilerimiz çer çöp gibi. Yaşam gerçek bir iyilik kaynağı olsaydı eğer su gibi, insanlar susuz kalırdı kuru bir ot gibi. Yaşam ve ümit ne elzem şey! Ölüm en güzel mühür. Onunla anlamlı bu saçma ömür. Hayat ansızın tatlı geliverir bazen ağıza, Ama kanmamak gerek bu mendebura! talhadokmez34.blogspot.com/2020/08/olum-en...
Canım, ne diye kurt olsun... Belki devedir, belki fildir, belki de başka bişey, belki de hiçbişeydir. Ben de herşeyi kurt görmeye başladım.
Sayfa 7·Kitabı okudu