Çook güzel bi kitap ya
12 yaşında okumaya başladım ve hep hayallerimde sihir yapmak vardı bu kitapla hayalimi gerçekleştirmiş gibi oldum karakterler çok iyi Kitapta anlatılan mucizevi olayları okumak çok heyecan verici,okumanı tavsiye ederim ama bence sadece bir kitabını değil serisini okumalısın çünkü tek birini okuduğunda devamını öğrenemiyosun.