Stephen King'in bana göre en korkunç kitabı. Kitap sizi, yazarın diğer kitaplarına nazaran olağanüstü öğeler ile değil hasta bir zihinle korkutuyor. Paul'un yaşadığı acıyı ve korkuyu iliklerime kadar hissettim.
SadistStephen King · Altın Kitaplar · 20195,7bin okunma