altay ışık çakmaktaşı

altay ışık çakmaktaşı
@tarcindukkani
Dünyanın dibine yalnız olanlar çöker, üsttekiler birbirine benzeyenlerdir.
Reklam
İnsanın kendi belirsizliğine rağmen etrafında bir kesinlik araması ne tuhaf…
Biz büyük bir sessizliğin içinde yaşayan küçük sessizlikleriz.
Güzellik her zaman derindedir. Güzelliğin keşfi bu yüzden zahmetlidir.
Her şey, olup bitti… Geçmiş de, gelecek de çoktan yaşandı. Bizler, bir yanılsamanın içinden geçiyoruz sadece, çırpınıyoruz… Felaket bu. Zamanın akışını görebiliyor, sesini işitiyorum. İstersem avucumda sıkabilirim onu ama faydasız. Avucunda suyu tutamamak gibi…
Reklam