elif

elif
@tatliiim
God is a woman
Ne yani; böylesi korkunç bir dünyanın, bir de cehennemi mi var? Umberto Eco
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yakında nasıl "erkekçe" deniyorsa, kuvvetle, üstüne basarak "kadınca" da denecek. Böyle düşünmeyen azınlık, yalnız kalacak.
Sevmek Zamanı
-Bana ait olan bir şeyi öğrenmek hakkımdır. +Hayır, sana ait bir mesele değil bu. Resminle benim aramda bir durum seni ilgilendirmez. Ben senin resmine aşığım. Ben senin resmine değil de sana aşık olsaydım o zaman ne olacaktı? Belki bir kere bile bakmayacaktın yüzüme. Belki de alay edecektin sevgimle. Halbuki resmin bana dostça iyilikle bakıyor ve ebediyen bakacak. Benimle resmin arasına girme,istemiyorum seni. Ben senin yalnız resmine aşığım.
Antroposen 001
Çekemem bu derdi ikiye bölek
Müzik