-Bana ait olan bir şeyi öğrenmek hakkımdır.
+Hayır, sana ait bir mesele değil bu. Resminle benim aramda bir durum seni ilgilendirmez. Ben senin resmine aşığım. Ben senin resmine değil de sana aşık olsaydım o zaman ne olacaktı? Belki bir kere bile bakmayacaktın yüzüme. Belki de alay edecektin sevgimle. Halbuki resmin bana dostça iyilikle bakıyor ve ebediyen bakacak. Benimle resmin arasına girme,istemiyorum seni. Ben senin yalnız resmine aşığım.