“Hayat yolunda sen çabalarsın, bir şeyler değişir ya da değişmez.
Sonucun ne olduğu, ne yapman gerektiği gerçeğini değiştirmez;
her hâlükârda mücadele etmek zorundasındır.
Hayat mücadele üzerine kurgulanmıştır.”
“Pişmanlık hayatın gerçeği; nasıl yaşarsan yaşa, her zaman bazı konularda pişman olacaksın. Geçmişin bir kısmına takılıp, ‘Neden böyle oldu?’ diye kendini suçlamaman gerek. Geçmişi olduğu hâliyle kabullenip bundan sonra ne olabileceğine bakmalı insan.”
“Bazı sabahlar yataktan kalkarsınız ve ‘Daha fazla dayanamayacağım!’ diye düşünürken aklınıza daha önce de böyle dediğiniz diğer sabahlar gelir ve içten içe gülersiniz.”
Belki de modern hayatın cesur insanları, “Ben bu kadarını sevdim, bu kadarına yetiyorum!” diyebilen insanlardır. Konfor alanından çıkmak değil, kendi konforunda otururken kendinden utanmamak. Yenilik aramak değil, eskilerinin değerini görebilmek. Herkesin sevdiğini sevmek değil, kendi sevdikleriyle keyifle zaman geçirmek. Bana göre artık en güzeli bu...