Aşksız bir hayat bir hayat değildi evet
Biliyorum ki o yoksa her şeyden yoksundum.
Hangi çocuğun gülüşlerini çaldık ki
Hayat bizi böyle ağlamaya terk etti?
Üstelik bütün omuzlara mayın döşercesine..
Nedensiz gidişinin var mıydı bir nedeni?
Yoksa o yürümeye başladığında hep
Annesine mi yürüdü?
İlk adımlarında hep terk edilen babası mıydı yoksa?
Çok değişti hayat;
Kayıp ilanlarında kendimi aramaya başladım
Bir şarkıyı defalarca dinlemeye
Ve şiirleri bir kez de tersinden okumaya.
Sonra
Biraz kokun kalmış yastıkta,
Biraz ben,
Biraz da biz anılar arasında..