Dikkat içinde okunması gereken güzel bir eser aynı gece bitiremedim ama tekrar elıme almak ıcın zamanı iple çektim. Kesinlikle tavsiye ederim. 1000 k ailesine
Aşksız bir hayat bir hayat değildi evet
Biliyorum ki o yoksa her şeyden yoksundum.
Hangi çocuğun gülüşlerini çaldık ki
Hayat bizi böyle ağlamaya terk etti?
Üstelik bütün omuzlara mayın döşercesine..
Nedensiz gidişinin var mıydı bir nedeni?
Yoksa o yürümeye başladığında hep
Annesine mi yürüdü?
İlk adımlarında hep terk edilen babası mıydı yoksa?
Çok değişti hayat;
Kayıp ilanlarında kendimi aramaya başladım
Bir şarkıyı defalarca dinlemeye
Ve şiirleri bir kez de tersinden okumaya.
Sonra
Biraz kokun kalmış yastıkta,
Biraz ben,
Biraz da biz anılar arasında..
Gece karanlığından insanın içine küçük bir gaz lambasının sımsıcak ışığını tutan ve karanlık köşelerde sakladığımız duygularımızı sahneye çıkaran bir güzel bir eser.