Büyük Sahra dışında Türkiye'de sarık takanlara gelirsek ben bunun gereksiz olduğunu düşünüyorum.Şehir içinde mesela İstanbul'da sarıkla dolaşmak başka bir dangalaklıktır.Sarığın amacı belli;ayrıca kolay bir serpuş da değil,uzun uzun sarmak gerekir.Bu yüzden şehirde sarık takmak aptallıktır.Günümüzde İstanbul'da yaşayan bazı kişiler sarıkla dini birleştiriyorlar fakat dinin kurucularının sarık takma sebebi çölde yaşıyor olmasıydı,bunlar çölde yaşamıyor.Peygamberinin yaşadığı coğrafyayı öğrenmemiş.Bu büyük bir cehalet göstergesidir.