Uzun zamandır okunmayı bekleyen bir kitaptı. Okumaya karar verip başlayınca su gibi akıp gitti. Pişmanlıkları, keşkeleri olan herkesin bakış açısını değiştireceğini inandığım bir kitap oldum. Belki başka hayatlar yaşayabilirdik. Çok zengin, çok ünlü, çok başarılı ya da çok berbat olabilir hayatın en' lerini yaşayabilirdik ama mutlu olabilir mıydık?. O yaşadığımız hayat bizim hayatımız olabilir miydi? Kitabı okurken direkt kendimizi düşünüyoruz. Acaba ben hangisini isterdim. Ama sonunda kendi yaşadığımız hayatın sevgiyle ve iyilikle yoğrularak en güzel hayat olduğuna karar veriyor insan.