İnanılmaz bir maceraydı. Özellikle sonlara doğru artık kitapla sesli konuşmaya başladım. Ben kitap okurken her zaman bir filmmiş gibi hayal ederim, filmde nasıl olurdu diye. Mitolojiye uygun olmasa da kendi halinde harika bir kitaptı. Öldükten sonra bile huzurlu olamayacaklar diye çok korkmuştum...Thetis sonda yaptı yapacağını, asla nefret edememiştim zaten