mustafa kodaz

mustafa kodaz
@tehNka

mustafa kodaz

, bir kitap okudu
10/10
·160 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2022 11. kitabı
Sabahattin Ali
8.7/10 · 376,6bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Demek ki beni bir türlü sevemiyordu. Hakkı vardı. Beni hayatımda hiç, hiç kimse sevmemişti.
Sana âşık değilim. Halbuki dünyada sana âşık olmam icap ettiğini, sana da aşık olmadıktan sonra hiç kimseyi sevemeyeceğimi, bütün ümitlerimi terk etmek lazım geleceğini gayet iyi biliyorum... Fakat elimde değil... Demek ki, ben böyleyim...
Sayfa 119·Kitabı okudu
Bütün bu karışık hisler, ışığa çıkmaktan korkar gibi, ruhlarımızın en saklı köşelerinde durmaktaydı; ve biz, hakikatte hep eskisi gibi birbirini arayan, isteyen, birbirini huzurundan her zaman daha memnun ve zengin olarak dönen iki candan arkadaştık.
Sayfa 109·Kitabı okudu