%90 Demem geldi aklıma :-)
Baylar, yemin ederim ki, her şeyi fazlasıyla anlamak bir hastalıktır; gerçek, tam manasıyla bir hastalık. İnsana, gündelik hayatını sürdürmesi gereken anlayışın YARISI, hatta DÖRTTE BİRİ dahi, yeryüzünün en soyut, en inatçı şehri olan Petersburg’da oturmak
gibi katmerli bir felakete uğramış, talihsiz on dokuzuncu aydınımıza yeterdi. (Öyle ya, şehirlerinde inatçı olanları ve olmayanları vardır)