Temel Kanar

Temel Kanar
@temelkanar
Sanatçı
Konservatuar Lisans
11 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
%90 Demem geldi aklıma :-) Baylar, yemin ederim ki, her şeyi fazlasıyla anlamak bir hastalıktır; gerçek, tam manasıyla bir hastalık. İnsana, gündelik hayatını sürdürmesi gereken anlayışın YARISI, hatta DÖRTTE BİRİ dahi, yeryüzünün en soyut, en inatçı şehri olan Petersburg’da oturmak gibi katmerli bir felakete uğramış, talihsiz on dokuzuncu aydınımıza yeterdi. (Öyle ya, şehirlerinde inatçı olanları ve olmayanları vardır)
Sayfa 7·Kitabı okudu
Temel Kanar
Bu konuda yaşadıklarım, gördüklerim ve hissettiklerime istinaden naçizane ben, %90 gibi ütopik bir orana bile fazla derken, insanın iç dünyasının tüm katmanlarını bilen, hisseden, insan beyninde adeta neşter dolaştıran Dostoyevski abimiz bunun yarısına hatta dörtte birine bile razıymış :-) Pessoa ise Huzursuzluğun Kitabında şöyle ekliyor; “En çok anlamak yoruyor bizi. İnsan, her şeyi anlamaya çalışmanın yok ettiği o şeydir.”