JUMANJİ

JUMANJİ
@tenet09
..Anlam ne kadar hüzünlü bir şey! Nasıl devasa bir vazgeçişi temsil ediyor!"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
ama meselenin kalbinde yatan, hepsinin söylemeye korktuğu şey, mutluluğun sudan ucuz oluşuydu
En iyisi dümdüz yazmaktı, insanın aklından geçenleri olduğu gibi yansıtmak, onu tıpkı annesinin dizleri dibinde yatan bir çocuk gibi konuşturmak
Öyleyse yatağa uzanıp, gözlerini bir türlü kapatamayışına niye şaşırsın ki insan? - Bir şeyler karşı konulamaz biçimde açık tutuyordu onları
Her şeyi ve herkesi terk edip gitmek ne büyük zevk olurdu!