TespitinDibi
İnsan, geç kalmaktan değil, geç kaldığını sanmaktan yıpranır.
Sayfa 86·Kitabı okuyor
TespitinDibi
Sanki bir yanımız eksik doğmuşuz da onun yerine başkasının elindekini koymuşuz.Eksik olanı aramıyoruz açıkçası; fazlalıkla yamanmış bir ömür sürüyoruz.Kırık yerimizi bantlamıyoruz, süslüyoruz.
Sayfa 72·Kitabı okuyor
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
TespitinDibi
"Yorgunluğun bedenin değil, gönlün feryadı olduğunu ne zaman kabulleneceğiz?"
Sayfa 17·Kitabı okuyor