Daha önce polisiye sevmediğimi düşünüyordum, ta ki Tess Gerritsenin Rizzoli & Isles serisiyle tanışana kadar. Tabii ben sadece bu serinin üç kitabını okuma imkanı bulabildim, diğerlerini de mutlaka okuyacağım. Kitapları aynı zamanda tıppi gerilim. Yazarın kendisi de doktor ve artık benim favori yazarlarımdan. Bu okuduğum üç kitabın üçü de birbirinden heyecanlı ve sürükleyiciydi ama beni kuşkusuz en çok etkileyen kitabı Diriliş oldu. Asla böyle bir son beklemiyordum. Hem çok şaşkın hem çok üzgün hem çok heyecanlıydım kitabı bitirince. Neyse... Mutlaka okuyun derim vesselam. Tess Gerritsen