Meşelerle çamlar ve ormandaki kardeşleri öyle çok gündoğumu ve günbatımı görmüş, mevsimlerin gelip geçişine ve nesillerin yok oluşuna şahit olmuştur ki, anlatacak dilleri veya onları anlayacak keskinlikte kulaklarımız olsa ne hikayeler anlatırlardı bize kim bilir diye merak etmeden duramayız.