Yapmamalıydım oysa, şimdi biliyorum bunu, bayım, çünkü gururludur o, çok gururludur...Onun kendini gösterdiği gibi biri olduğuna inanmayın sakın...yalan bu ve böyle yaparak kendi canını acıtıyor...sırf...sırf canımı yakmak, bana azap çektirmek için...bir de...bir de utandığı için....Belki de kötü biri olmuştur, ama ben...ben inanmıyorum...çünkü bayım, çok iyiydi o, çok iyi...
...ve her pencerenin ardında bir alın yazısının beklediğini, her kapının bir yaşantıya açıldığını hissettim yine-gözlerimi yaşartacak kadar beni mutlu eden bir duyguydu; bu dünyanın çeşitliliği her yerdeydi...