Tgnen

Tgnen
@tgnen
Do not look back ! You are not going that way.
…, erdemli hissetmek istiyorsan erdemli şeyler yapmalısın diye yazmış.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Erdemli kaldığınız sürece sizin, çekirdeğinizin zarar görmesinin mümkün olmadığını defalarca belirtiyor.
Eğer biri hatalı olduğumu ispat eder, bir sözümün veya davranışımın yanlış olduğunu bana gösterirse memnuniyetle değişirim. Ben hakikatin peşindeyim. Hakikat kimseye zarar vermemiştir. Asıl zararlı olan, insanın kendi yanılsamasını ve cehaletini ısrarla sürdürmesidir.
Kişinin özgüveninin ve kendine dair yargılarının merkezinde bir başkasının zihninden ziyade kendisi yer almalıdır. Yani bu bir imaj meselesi.
Sözünden dönmene ya da kendine olan güvenini yitirmene neden olabilecek hiçbir şeyi avantaj sayma.