Aslında ben deliyim galiba. Sanırım onun karşıda, karanlığın içinde saklanmış olmasını, birden ortaya çıkmasını ve kapışmamızı, onunla var gücümle boy ölçüşmeyi, yumruklayıp tekmelemeyi, ısırıp saçlarını çekmeyi, onu çırılçıplak pencereme bağlamayı isterdim. Tanrım, nasıl bu kadar korkunç şeyler düşünebiliyorum?
...dalgalanıyorsunuz, milyarlarca minik ve kararsız hücre halinde etrafa saçılıyorsunuz ve hop, kendinizi kucağınızda, nasıl kurtulacağınızı bilmediğiniz, âşıkların en kötüsü olmasa da pek bir özelliği olmayan, beyaz, hafif göbekli, epey kibar ama donuk bir adam ve bir macerayla buluveriyorsunuz.