neslihan güneş

neslihan güneş
@thalassophileee
Kül.
Direndiğimiz şey vazgeçilemez olur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biz halkız, kendimizi s*ktrmeye yatkınız.
-dünyanın en iyi karakterine sahip olduğumu iddia etmiyorum ve tam bir kaltak gibi davranabilirim, buna şüphe yok; ama onun bunu hak ettiği kanaatindeyim. Beni yaraladı.
...bir nevi çılgınlık ve sürekli asabiyet halinde yaşamaktansa, bazen ölmek daha iyidir.