neslihan güneş

neslihan güneş
@thalassophileee
Kül.
Onların sonuncusuydu. Peki ya kimlerin? Önde giden bireyicilerin mi sonuncusuydu? Yoksa yüzyılın en yaratıcı dahilerinin sonuncusu mu? İnsanlığa tam anlamıyla önderlik edenlerin sonuncusu mu? Hayır, hiçbiri. O, salakların sonuncusuydu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tabii ki de aklımdan zorum var. Hep vardı. Yoksa ne işe yarardım ki? Her şeyin uyumlu ve sağlıklı olması gerektiği idealini sizler oluşturdunuz.
Birbirinin en yakın çocukluk şahidi, ancak kardeşlerdir.
Çocukken kurulan böylesi özgüven, yaşamı boyunca ayakta tutar insanı.