öncelikle buraya bolca spoiler gireceğim için bu ileti karşınıza çıktıysa ve spoiler görmek istemiyorsanız hemen uzaklaşmanızı rica edeceğim
kitap aşırı sarıyor bir oturuşta bitirdim ama 3-5 eleştirim yok değil tabi mesela alex ve cole'un katiyen jackie'yi hakettiğini düşünmüyorum örnek olarak alex jackie ile sırf mary'i kıskandırmak ve cola'dan intikam almak için yakınlaştı hoşlanmadı demiyorum jackieden gerçekten hoşlandı ama sırf nispet yapmak için hem mary hem cole için jackieyi kullandığını hissettim kullanmak aşırı kötü bir kelime biliyorum ama ilk başta alex ile shiplememe rağmen sonlara doğru cidden tilt oldum cole'a gelecek olursak o da jackieyi cidden beğeniyordu ama kıza hep çok kötü davrandı davranışlarını örtecek hafifletecek hep bir sebebi nedeni vardı ama hiçbiri bana geçmedi özellikle jackieyi izinsiz öpmesi benim nezdimde affedilir değildi aşk meselesini kenara bırakırsak danny ve nathan ile olan arkadaşlık bağını okumak cidden keyifliydi ama kitap bittikten sonra çok fazla boşluk ve doldurulması gereken minik detaylar kaldı gibi hissediyorum mesela jackienin boynundaki annesinin madalyonu hakkında fazla bir şey okuyamamış olmak yada geceleri gördüğü kabusların bitişi aile dramının biraz daha üstüne gidelmesini isterdim şahsen ve walter erkekleriyle jackienin hayata bakış açısının değişişini ama dediğim gibi çok akıcı bir kitaptı