“Ne olursa olsun onun içinde,mümkünse unutmak istediği bir şey vardı ve onu unutabilmek için veya onun neden olduğu acıyı azaltmak için içmeden duramıyordu.”
“Kafuki’ye göre alkolikler kabaca iki gruba ayrılırdı. İlki kendisine bir şey katmak için içmek zorunda hissedenler, ikincisi ise içkimin kendisinden bir şey götürmesini istedikleri için içenler.”