AB.

AB.
@thebusee0
"Kalemimden çıkan söz doğru olunca; kusur bulmak için cihan toplansa, umurumda olmaz."
Artık kendimden daha fazla kaçamıyordum, bunun için çok fazla büyümüştüm.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kısmet ha... Vay kısmet... Yere batsın kısmet..."

AB.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·79 syf.·
23 saatte okudu
·
2021 14. kitabı
Yaşar Kemal
7.4/10 · 18bin okunma
Cehennem yerinde hiç ateş yoktur, herkes ateşini buradan götürür... Herkes ateşini buradan... Buradan... dedi kendi kendine...
“İnsanlık öldü mü?” dedim. “Yok,” dedi, “ölmedi, ölmedi ama, bir şeyler oldu, başka bir yerlerde sıkıştı kaldı herhalde?”