Elanur MİRAY

Elanur MİRAY
@theewomen
"Önce ağlasalar da sonunda alışmışlar. Alçak insanoğlu eninde sonunda her şeye alışıyor!"
Sayfa 37 - Koridor·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ne kadar çok içersem o kadar çok hissediyorum. Bunun için kafayı çekiyorum zaten: İçkide acıma duygusu ve his arıyorum. Eğlence değil derdim, acı arıyorum.... İçiyorum çünkü tam anlamıyla acı çekmek istiyorum!"
Sayfa 22 - Koridor·Kitabı okuyor
"Peki ya gidecek başka bir kimseniz yoksa? Eninde sonunda, herkesin çalabileceği bir kapı olmalı. Hepimizin illa ki sığınacak bir yere ihtiyacı olduğu bir an oluyor."
Sayfa 21 - Koridor·Kitabı okuyor
"Bazen öyle karşılaşmalar olur ki hiç tanımadığımız insanlar, daha tek kelime bile etmeden, ilk bakışta ilgimizi çeker."
Sayfa 17 - Koridor·Kitabı okuyor
"Acaba insanlar en çok neden korkarlar? Her şeyden çok yeni bir adım atmaktan, yeni bir fikir dile getirmekten..."
Sayfa 8 - Koridor·Kitabı okuyor