"Ne kadar çok içersem o kadar çok hissediyorum. Bunun için kafayı çekiyorum zaten: İçkide acıma duygusu ve his arıyorum. Eğlence değil derdim, acı arıyorum.... İçiyorum çünkü tam anlamıyla acı çekmek istiyorum!"
"Peki ya gidecek başka bir kimseniz yoksa? Eninde sonunda, herkesin çalabileceği bir kapı olmalı. Hepimizin illa ki sığınacak bir yere ihtiyacı olduğu bir an oluyor."