theo

şeytan şehvetle güldü;
“ Ne var biraz gevşek çaktıysam dünyanın çivisini? Sizin günahlarınız, fenalıklarınız oynatmadı mı yerinden gerisini? “
Sayfa 94·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Biraz deliydi bence gerçekten. Fazla ciddiye alıyordu hayatı, kendini… Fazla dert ediyordu”
Sayfa 48·Kitabı okudu
ne yaparsak yapalım, ne düşünürsek düşünelim bunun bir sebebi, onu tetikleyen başka bir şey vardı, geriye doğru gidersek… Asla hakim değildik yani, ne düşündüklerimize, ne yaptığımız hiçbir şeye; yani sandığımız anlamda özgür değildik ama sorumlu da olamazdık…
Sayfa 47·Kitabı okudu
İnsanın düşünmediği bir an var mıdır? Böyle sürüp gider mi daima?
Sayfa 46·Kitabı okudu
Sonsuzluk döngüsü
Kendine dışarıdan bakmak, sonra kendine dışarıdan bakan kendine dışarıdan bakmak ve sonra kendine dışarıdan bakan kendine dışarıdan bakan kendine de..
Sayfa 39·Kitabı okudu