theisocan

theisocan
@theisocan
kendiliğindenlik
Kaybolsak mı? Hiç bulunmasak mı? Şehir uyurken biz, Aynı şarkıda kalsak mı?
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve biz; Bir şehrin en sessiz köşesinde, Kendi içimize gömülürüz.
1000Kitap
Kendime not;
Fotoğraflarda gülüşün hâlâ genç Ama o günler çoktan yaşlanıyor.
1000Kitap
Beton ve Et Arasında
Dünya, üzerine "dikkat kırılır" etiketi yapıştırılmış ama inadına uçurumdan aşağı itilmiş bir koli gibi. İçindekiler darmadağın; porselen hayaller, camdan umutlar ve o meşhur, hiçbir işe yaramayan vicdan. Hepimiz, kendi celladının ipini ören birer terziyiz aslında. Kumaşımız hüzün, ipliğimiz ise ertelenmiş intikamlar.
Alıntı
Serseri kaldırımlar, İçimde kıvrılan yılanlar gibi, Ne çıkar yollara dökülsem? Kimsesizim, kimsem yok, Bu sokaklar da olmasa… - Necip Fazıl Kısakürek
Alıntı