Büşra

10/10
·560 syf.··
Beğendi
·
2024 72. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 21 Eylül 2024 03:14
Hannah Grace ~ Icebreaker Kitap yorumu O kadaar güzel bir kitaptı kiii Icebreaker. Ben asla aşamıyorum bu kitabı. Çok kısa sürdü okumam çok kısa bir sürede bittiiii vakit bulduğum her an başına oturup asla kalkmadan okudum ve o kadar akıcıydı ki asla sıkılmadım. Buz hokey pistinde meydana gelen bir kazadan sonra başlıyor kitabımız. Ortak kullanılmak zorunda kalan pist yüzünden de hokey takımı kaptanı Nathan ve hayatı buz pateni olan Anastasia karşı karşıya geliyor. Sonrası ise bizlere tadına doyum olmaz bir kurgu bırakıyor. Çok çok sevdim ben. Anastasia, ilk başlarda tam grumpy olsa da ilerledikçe asıl sorunu çözüldü ve normale döndü. Gün ışığım, Nate'im kalbime kazındı. Kitapta bir yerde de dendiği gibi Nathan Hawkins, bir kadın yazar tarafından yazılmış en iyi karakterlerdendi. Anlayışlı, destekleyici ve Anastasia'nın her huysuzluğunu o kadar güzel dengeledi ki... Adam mükemmeldi. Anastasia ve hokey takımının dostluğu da ayrı güzeldi. Sırıtarak okudum her sahnelerini. Hele Henry.. çook tatlıydı. Sabrina ve Robbie çifti de yan karakter olsa da kalbimi kazandılar. Kitabın en sevdiğimiz yönü dostluğun asla geri plana atılmaması oldu. Eğlenceli sohbetlerin döndüğü tam bir üniversite kurgusu yönü bana geçti. Kitapta bir tek Aaron vardı sevmediğim ancak kendisine kötü sözler söyleyip yorumumu kirletmek istemiyorum ve ondan nefret ediyorum. 10/10 +18 bir kitap Smut sahneler ve küfürlü konuşmalardan rahatsız oluyorsanız okumamanızı tavsiye ederim.
IcebreakerHannah Grace · Olimpos Yayınları · 20232,488 okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Büşra

, bir kitap okudu
10/10
·560 syf.··
Beğendi
·
5 günde okudu
·
Okunma: 21 Eylül 2024 03:14
·
2024 72. kitabı
Hannah Grace
6.7/10 · 2.488 okunma
10/10
·459 syf.··
Beğendi
·
2024 69. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 12 Eylül 2024 19:46
Bir kibritle yok olmak ~ Özge Naz Kitap Yorumu İNSAN, BİR KUTU KİBRİTE BENZER. VAR OLUR, YANAR VE SÖNER... “ Senin gülüşün bana Ötüken, Balkan Kızı “ “Derler ki. Bazı insanlar kendini hiçbir yere ait hissedemez, bir arayışın içinde kaybolmuş gibidir, kendini ait hissetmediğin yerde yaşamaya mecbur olman ise dünyanın en kötü hissidir.” Gizli bir askerî üs… Bu üssün içinde yetiştirilen gölge askerler... Hayalet Timi en kritik operasyonuna başlamak üzere... Operasyon Adı: “Balkan Kızı” Özge’nin kalemiyle ilk Bir kibritle yok olmak serisi ile tanıştım ve oldukça sevdim. Bu hikaye ise bir asker hikayesi. Bu kez bizi hem balkanlara götürüyor hemde Türk askeriyle çeşitli operasyonlara. Ama şuan asıl operasyon Yani hikayenin ana teması Balkan kızı.. Doktor Annesi makedon, babası bir Türk askeri Talia’nın. Küçük yaşta daha bıcır bıcır halleri ve cevval karakteriyle herkese kendini hem sevdiriyor hem bezdiriyor. Neden mi küçüklüğünden başladım. Çünkü hikaye bizi geçmiş zamanla karşılıyor yirmi sene öncesi Talia’nın çocukluğu. Uluslararası terör örgütünün dünya çapında daha fazla harekete geçmeye başladığı zaman. Annesi teröristler tarafından kaçırılıyor babasıda karısını kurtarmak için kendini feda ediyor Talia ile kardeşide gizli terörist dayısı tarafından Makedonya’ya götürülüyor. Burdan sonrası ise günümüze dönüyoruz. Gizli bir askeri üs ve burada yetiştirilen gizli bir tim. Gölge askerler. Hayalet timi olarak bilinen bu timin komutanı ise Yüzbaşı Barut. Bizim Balkan kızının çocukluk aşkı. Yüzbaşı Barut ve timinin yeni görevi yıllar önce Türkiye’den Makedonya’ya kaçırılan Talia’yı ülkesine getirmek. Bir kibrit kutusuyla gerçekleri öğrenmeye yaklaşan Talia. Yüzbaşı Barut, kibrit kutuları ile gizli şekilde varlığını belli etmeye başlıyor Balkan Kızına. Balkan Kızı
Bir Kibritle Yok OlmakÖzge Naz · Guardian Yayınları · 02,318 okunma