Henüz ortalarındayım kitabın. Evet o yıllara göre çok iyi düşünülmüş ama kitabın içindeki bazı şeyler sapıkca gelmemiş mi kimseye ?
Mesela " toplu seks poplu seks " şarkısı.
6 -7 yaşlarındaki çocuklar hakkinda o distopyada erotizmin normalleştirilmesi
Veya şu satırlar:
Sarhoş sızmışken ya da öfkeli
Veya yatağında ensestten keyifli..
Gerçekten iyi niyetle yazılmış olduğunu düşünen var mı ?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bu güncelleme ben de ters tepti, 200 takipçi çoğaldı. Böyle kalabilir mi benim listem 1 K :) ?
Her zaman ki gibi hayatım, herkes mersine ben tersine...